2010-08-31
 22:00:30

Kvällen som gått

Tillbaka efter en väldigt trevlig kväll med trevliga människor. Eftersom jag missade aktiviteten igårkväll var jag "ny" för kvällen och hade inte pratat med någon från min grupp tidigare. Men det var kul. Vi pratade sport, skola, uteliv och allt möjligt. Jag och en skidtjej var dom enda som inte drack och skulle gå ut så det blev en tidig kväll för oss. Det känns på ett sätt tråkigt att inte kunna vara med fullt ut men är man "elitidrottare" så är man. Kändes ju dock underbart att få komma hem till två underbara killar. Nu ska vi krypa ner i sängen alla tre. För mig och Texas blir det "sovmorgon" till 08.00 imorgon. Jag börjar 10.15 men ska ju hinna ut på en promenad med Texas och sen är det skönt att fika osv i lugn och ro.

Sov gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: