2010-08-30
 09:25:43

Känner mig som 6 år igen

Idag börjar det. Det jag väntat på så länge. Skolan. Jag är ruskigt pirrig och nervös.

Natten har iaf varit bra. Texas har legat mellan oss och myst, väckt oss några gånger när han velat krypa under täcket eller när han insett att det är alldeles för varmt under täcket och vill komma ut. Han och jag låg i sängen tills Johan cyklade till jobbet strax före åtta. Eller rättare sagt, jag låg tills då. Texas snoozade 45min till. Då gick vi på en promenad och nu sitter vi och slappar i soffan.

Vi har fått nya grannar mittemot, igen! Och självklart följer det med något oros med nya grannar. Denna gång är det en skällande hund. Dom har en golden som är jättefin men som skäller med jämna mellanrum. Ett väldigt minus. Som tur är så bryr sig Texas inte ett dugg. Men ändå, ska det vara såhär varje dag måste vi väl säga till? Det är ju väldigt irriterande.

Nä nu ska jag packa väskan och åka upp till IKSU för första skoldagen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: