2010-08-26
 20:43:15

Jag kan inte vara ledig?

Efter två lediga dagar från jobbet känner jag mig mer utmattad än någonsin. Jag har flängt runt överallt. Carsteds, Electrolux, polisen, jobbet, stan, affärn och universitetet. Plus att jag idag har skrubbat varje hörn i köket, städat toaletten, dammsugit och tvättat. Pust. Men jag får skylla mig själv. Jag kan verkligen inte bara sitta hemma. Inte när jag vet att det finns en massa saker som väntar på att bli gjorda. Och eftersom min kära pojkvän spelar tv-spel imorgonkväll, har match + fest på lördag så tog jag tag i det. Födelsedagsfika på söndag ju, då måste det vara rent och fint hemma.

Imorgon ska jag tillbaka på jobbet en sväng. Hårddisken ligger i frysen och ska testas ännu en gång imorgon. Annars skickar jag upp den till kontoret i Skellefteå där en kille eventuellt kan rädda delar av den. Sen blir det ner på stan för att köpa anteckningsblock och sen lunch med Johan. Kl 15.00 går bussen från dragon som ska ta oss till Borlänge för match. Förhoppningsvis kommer vi hem innan 00.00 på lördag så jag hinner ut en sväng för att fira min födelsedag med mina vänner.

Nu blir det att se Elfsborg mot Napoli.

God natt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: