2010-08-26
 13:37:56

Helvetes jävla skit

Jag har haft den sämsta morgonen i mitt liv. Först vaknar jag i ett ryck klockan 09.00 av att dom borrar uppe på vinden. Och det är inte med någon liten borrmaskin, jag var tvungen att hålla för öronen. Jag tänkte gå in och skriva ett blogginlägg om hur arg jag var men datorn ville inte starta. Det kom bara upp en svart skärm med hemsk text. Jag klädde på mig, stoppade i mig en macka och pallrade mig iväg till jobbet i hopp om hjälp. Hoppet släcktes rätt fort då jag fick meddelande att hårddisken var paj och utom alla räddning.

HELVETTE!!!! Hade huuuuuur mycket bilder som helst som nu är borta. Som tur var har jag publicerat en del på bloggen och även framkallat lite, men ändå. Så frustrerande!!!! Och det värsta av allt var att jag senast förra veckan sa till pappa att det är dags att lägga över på hans bärbara hårddisk eftersom jag har tagit så otroligt mycket kort på slutet. Men det hann inte göras.

Enda positiva är att det räcker att köpa hårddisken för ca 500kr. Vi behöver alltså inte köpa en helt ny dator. Så tills vi gjort det får vi nöja oss med den lilla laptopen jag sitter på nu.

Men som sagt, HELVETTE!


linn w
PUBLICERAT: 2010-08-26, 18:35:21

Fy va jobbigt! Jag måste oxå ladda ner mina kort på cd eller bärbar hårddisk..

Får ju lite panik nu :/

Ville bara säga Grattis i förskott eftersom jag åker tiiiidigt imorgon..din present ligger här och väntar på dig :)

Spara lite fika till oss!!



Kram kram!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: