2010-08-25
 10:15:21

Dålig natt

Det var den goda nattens sömn.

Vi gick och la oss runt 23.30. Jag lyckades faktiskt somna ganska omgående men vaknade vid 01.00 av Johan som fick ett utbrott. Utanför fönstret öste regnet ner och eftersom dom bygger på vinden och på taket så är det ingen stupränna där nu så det droppar ner och smäller mot fönsterbläcket. IRRITATION.

Så vi tog den tunna madrassen från sängen och la på golvet i vardagsrummet. Där sov jag i natt. Och Johan sov på soffan. Det smattrade även på balkongen men inte lika mycket så man kunde stå ut. Jag tycker synd om Johan som var tvungen att gå till jobbet imorse. Jag somnade om och sov till 09.30. Skönt!

Nu ska jag klä på mig och promenera ner på stan. Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: