2010-08-31
 17:07:44

Dag 2

Andra dagen gjord. Ungefär samma innehåll som igår. Imorgon börjar allvaret. Det blir kul.
Vi kommer att ha två paralella kursen under den här vårterminen. Idrottspedagogik och Leadership in sport and health promotion. Den andra kursen är en kurs med mycket praktiska inslag. Vi kommer bland annat om två veckor att cykla iväg, bo i militärtält, ha sammarbetsövningar osv. Det blir kul! Dock är kursen helt och hållet på engelsla. Oros.

Någon som har ett svenskt-engelskt lexikon jag får låna några månader?

Nu ska jag snart packa på mig massa regnkläder och cykla till Mariehems Centrum där vi ska träffas och sen gå tillsammans till en lägenhet. Jag hoppas dock att Johan hinner hem med bilen så jag kan ta den istället. Det är ju ändå rätt långt dit. Jag är lat.

Jag längtar tills vi är inne i vardagen. När dom två första veckorna är över och när man kommer och går på lektioner och föreläsningar som en vana. Det är så mycket som snurrar i huvudet nu från början. Mycket som ska fixas, mycket nytt man ska lära sig. Många nya människor man ska lära känna osv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: