2010-04-09
 21:48:47

Resten av helgen

MATCH
Imorgon är det matchdags igen. Vi ska möta killar, vilket lag vet jag inte. Vi får se hur mycket jag spelar. Träningarna i veckan har gått att genomföra genom att vara smart. Jag har inte gjort mer än nödvändigt. När det är match blir det såklart annorlunda, så vi får se hur det går. Ryggen dödar mig och nu även rumpan och baksida lår på grund av det. Blir skönt med Norrlandskliniken på måndag. Ett steg i rätt riktning och förhoppningsvis någon som kan ge mig svar.

MIDDAG PÅ RESTAURANG
Efter våran och Ersbodas match imorgon ska Johan bjuda ut mig på middag på Angelini. Efter middagen promenerar vi hem för att se Real Madrid - FC Barcelona. Såhär i förväg känns det som en perfekt kväll!

FÖDELSEDAGSFIKA NR 2
På söndag kommer mamma och pappa förbi oss för att gratulera Johan i efterskott. Efter det blir det att se Ersbodas träningsmatch.

Ryan Adams - I taught myself how to grow old
- Den här låten har en sorts magi.
Dock rekommenderar jag att lyssna på den på Spotify hellre än youtube.
Versionen på spotify innehåller ett underbart munspel.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: