2010-04-09
 20:43:15

Fredagkvällen

Fredagkväll nu alltså. SKÖNT!

Efter jobbet tog vi en sväng upp på Intersport och D&D. Försökte hitta mig ett par nya sköna fotbollsskor, men hittade inga denna gången heller. Kör just nu i ett par svarta pumaskor. Värt att nämna är att jag inte spelat i svarta skor på många år så jag känner lite panik att hitta ett par vita som är sköna (seriepremiär om en vecka). Tycker det är så svårt att se var man har fötterna i svarta skor. I vita skor känner man sig lättare och mer tekniskt. Fråga mig inte varför.

Därefter åkte vi till OBS för att inhandla middag. Det blev fläskfilé som stektes i ugnen. På slutet hällde jag på grädde, soja, sambal och riven västerbottensost. Till det klyftpotatis. MUMMA! Markus gjorde oss sällskap.

Nu sitter dom och spelar tv-spel. Jag ser Talang. Moa Johansson sjöng precis. Bert började gråta och publiken ställde sig upp. Det innebar såklart att jag nästan började gråta också. Hon var faktiskt sjukt bra!

Ska snart hämta morötter, gurka och dipp. Match imorgon så man måste ju vara lite "nyttig" iaf.

Hörs lite senare..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: