2010-04-28
 19:20:01

Lesshet

Oj vad less jag är nu. Känner mig helt slut. Dagen har varit hemsk och efter jobbet blev det Tenton Haga där det blev löpning och styrka. Det är skönt att ha gymmet 200m från lägenheten, det gör det lite enklare. Trots min lesshet ska det bli en trevlig kväll eftersom det är Barca - Inter. Johans föräldrar, Macke och Pappa kommer förbi för att se matchen. Innan blir det även att se UIK´s första halvlek mot Lyon.

Jag har även hunnit förbi på ÖB för att inhandla ett bord till balkongen. Bild kommer senare när det är uppsatt! :)

Nej, nu ska jag ha en trevlig kväll med nära och kära. I like! Inge mer lesshet..


Theodordiana
PUBLICERAT: 2011-12-14, 11:37:27 | URL: http://theodordiana.blogfeaturing.com

Excellent site. It was pleasant to me.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: