2010-04-13
 21:07:08

Shoppingsug

Jag har ett enormt sug efter shopping.

T-sthirtar, linnen, tröjor, shorts, kjolar och skor. Behöver en ny sommar-garderob. Och det är faktiskt sant. Ska snåla fram till tisdag nästa vecka. Då tror jag vi är träningslediga, så då hinner jag ner på stan. Då är det dessutom nära tills lönen kommer, så jag behöver inte beräkna hur mycket jag behöver ha kvar resten av månaden utan jag kan shoppa tills börsen är tom. :)

Och det blir inte några dyra inköp. Gina Tricot, H&M, Vero Moda osv. Till basplagg funkar det alltid!

Här är några alternativa inköp:


H&M, 249kr
           H&M, 249kr            H&M, 99kr

Sen vore det kul att shoppa lite till lägenheten också, även fast det egentligen inte är något som behövs. En fot till lampskärmen vi fick i julklapp skulle iofs behövas, sen kanske lite nya ljuslyktor osv. Något hittar man alltid! :)

Jag återkommer såklart sen med exakt vad som inhandlades. Om jag nu hittar något.
Vi är träningslediga på torsdag också tror jag, kanske jag smygstartar då..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: