2010-04-19
 21:00:13

"Thank God It's Monday"

Tänk den dagen man tänker så. Den dagen man glädjs åt att det äntligen är måndag. 
Men så är inte fallet. Inte för mig och säkert inte för dig heller. Eller?

Dagen och kvällen
Ikväll har vi haft träning som inte alls var rolig. Vårt lag förlorade med 4-0 i matcher.
 Sen åkte jag upp på Coop för storhandling. Jag gillar att storhandla,
speciellt när det görs sent på kvällen då affären nästan är tom på folk. Det är harmoni.
Det enda negativa är att det går pengar.

Dagen i övrigt har faktiskt gått rätt fort. Det fanns mycket att göra på jobbet. Ibland är
det negativt, men oftas är det bara positivt tycker jag. Då går arbetsdagens åtta timmar
betydligt fortare.

Morgondagen
Imorgon ska jag och mamma på stan. Det blir shopping och middag.
Det ser jag verkligen fram emot. Mamma-dotter-tid och shopping. I like!

Nu ska jag stoppa i mig något i magen och se sista perioden av hockeyn.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: