2010-04-08
 19:19:15

En lång torsdagkväll

Idag tränade vi tidigt. 17.00-18.30. Klockan är endast 19.15 och jag har duschat och ätit. Lägenheten är fin nu så det behöver inte göras nåt. Tvätten fixas imorgon. ENORMT mycket tvätt dock.

Nu ska jag se om jag kan få hem Dear John och The last song. Men jag kommer bara att se ifall jag hittar någon med bra kvalitet, annars väntar jag. Filmerna kommer nog att ses i helgen isf.

HV71 - SAIK nu på TV. Tyvärr tror jag SAIK kommer att förlora ännu en match. Dom är bra men inte tillräckligt.

Jag har under en tid kollat lite på tasteline.se och recept.nu, så nu har jag en liten receptbok med vardagsmat. Hyffsat enkla rätter och även ganska nyttiga. Jag ska publicera dom fram över när jag har provat. Kommer inte publicera nåt som inte smakar bra ;)

Hockey nu com sagt, vi hörs!

Puss och god natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: