2010-04-14
 21:26:20

Det närmar sig..

På lördag smäller det. Seriepremiär. Det pirrar redan i min magen. Men jäklar vad kul det ska bli. Vi har tränat stenhårt för det här och jag hoppas att det kommer att gå vägen. Vi ska i alla fall göra vårt bästa!

Jag har dessutom hittat ett par "nya" fotbollsskor. Jag fick plocka ut två par umbroskor när det var landslagsläger för 2-3 sedan. Jag tog två par vita, men som jag aldrig började använda pga av att dom kändes för stora och klumpiga. I lördags när det var dags för träningsmatch igen kände jag att jag verkligen var tvungen att ge dom en chans eftersom jag hatar mina svarta skor. Och dom var perfekt! Så nu har jag två par nya VITA skor till priset 0:-. Tack för det! :) Så nu ska jag köpa ett par ett par träningstights istället för skobidraget.


Nu är det Arsenal - Tottenham. Första halvlek soffan, andra halvlek sängen. God natt.


Mamma
PUBLICERAT: 2010-04-14, 21:37:03

Visste väl att dom skulle komma till användning nån gång. Tur att vi inte sålde dom. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: