2009-09-08
 21:53:45

Tisdagkväll

Jag var taggadd inför kvällen träning. Vi hade fått veta att det skulle vara en skotträning, vilket oftast är roligt. Men kvällens träning vill jag bara glömma. Jag kunde bannemej inte sätta en enda boll i mål. Och som grädden på moset så missade jag såklart min straff på strafftävlingen på slutet. Jippi..

Till något roligare. Ikväll körde idol igång. Kul! Förra säsongen var lite sådär tråkig tycker, så jag har stora förhoppningar att den här säsongen ska bli mycket bättre. En positiv sak är att dom ska höja medelåldern, det tror jag på. En massa 16åringar blir lätt opersonligt.

Nu ligger jag i sängen med datorn i knäet. Äntligen har vi fått igång det trådlösa nätverket. One tree hill, säsong 5 går i bakgrunden. Det bästa! Ute i vardagsrummet sitter Johan och Macke och lirar tv-spel, det verkar gå bra för dom skrattar och har sig :)

Nä, nu ska jag stänga ner datorn och försöka mig på att torka mobilen invändigt. Alfred dregglade så mycket på den så några knappar slutade fungera, haha. Så nu har jag två icke-fungerade mobilen. Min andra måste jag också öppna, den är det fullt med sand i sen i somras. Kan vara dags att köpa en ny.. om jag nu inte får någon av dessa att fungera normalt igen :)

God natt!

P.s Grattis till Mathilda nedan som vann dagens "göra-mål-tävling" mot mig.




mathilda
PUBLICERAT: 2009-09-09, 07:57:05 | URL: http://mathildavarmin.blogg.se/

i told you soo, in it to win it!

haha, tur för mig att du hade en dålig dag, I Vanliga fall sätter du 9av10 heela tiden, mest målsäkra människa jag känner.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: