2009-09-11
 21:00:43

Nästa säsong gäller det

På hösten ska man ju vara sådär less och trött på fotbollen och bara vilja ha uppehåll för att få göra vad man vill. Och självklart längtar jag efter lite ledighet, men jag är sjukt taggad på att sätta igång och gymma. Jag och Mathilda har gjort en deal att vi ska bli jättevältränade i vinter. Och är man två så är det ju faktiskt roligt att gymma, promenera och jogga. Så jag har nu lovat mig själv att verkligen slita hårt i vinter, dels för att bygga upp min extremt svaga rygg (som snart går sönder helt och hållet) och sen för att jag själv ska känna att jag är duktig och har uppnåt ett mål.

Det är dock synd att det inte finns tid för att gymma under matchsäsongen.. men när jag börjar plugga, då finns det tid, och den tiden kommer att utnyttjas! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: