2009-09-23
 20:50:21

När man inte har så mycket att skriva..

.. så får det bli lite om allt.

Fotboll. Barcelona spelade igår och Zlatan fortsätter att imponera. 4 mål på 4 matcher är bra. Grejen är att jag alltid har ogillat honom på grund av hans attityd och stil. I Inter gick han omkring högst upp i banan och tyckte att han var så mycket bättre än alla andra, vilket han ofta var.. men ändå. Jag klarar inte av när man är så kaxig. I Barcelona är han helt tvärt emot. Visst, han springer inte lika mycket som t.ex Henry, men det ska han inte heller. Han letar lägen, jobbar mer i försvaret, tackar sina medspelare för bra passningar och känns äntligen som en lagspelare. Jag gillar det!

Idol. Det är ett fantastiskt roligt program. Alltid roligt att se på! :)

Jobb. Jag är less. Det är mkt att göra. Jag känner mig stressad. Det ska bli skönt när helgen kommer.

Det var mycket av fotboll, lite av annat :) Vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: