2009-09-29
 16:43:13

Här är drömhuset:

"The Notebook-huset" är ju nästan precis vad jag drömmer om. Vet inte om det här är exakt det, men det är hur som helst så nära perfekt det kan bli.

På nedervåningen välkomnas man först av en stor och rymlig hall. Till höger finns köket med köksön, lite längre in en matsal där vi kan sitta och äta tillsammans när vi har middagsgäster. Till vänster har vi ett stort och rymlig vardagsrum.

På mittenvåningen har våra barn sina sovrum. Eftersom vi bara har två barn så kommer även jag och Johan att få varsitt rum på mittenvåningen. Jag kallar dom för "kvalitetsrum". Där kan vi smita in och komma bort ifrån vardagen när vi känner att vi behöver det. I mitt rum finns en gitarr och ett piano. Det finns även ett skrivbord där jag kan sitta och pyssla med fotoalbum osv. I Johans rum finns en soffa, en tv och ett playstation.. och Macke P såklart! :)

Tredje våningen med snedtak blir min och Johans egen lilla "takvåning". Där är vårt sovrum, vårt stora lyxiga badrum med jacuzzi och sen ett mysrum med stor platt-tv och massvis med dvd-filmer. Den här våningen är vigd bara för oss.




Jag ska bara vinna på Lotto först.

Det är aldrig fel att drömma..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: