2009-09-20
 08:55:26

Det blir inte alltid som man tänkt sig..

.. men det betyder inte att det inte blir bra!

Gårdagen blev minst sagt dramatisk. Ersboda ledde med 4-0 och det var bara några minuter kvar av första halvlek då Johan får en ordentlig smäll på foten. Bara för att vara på den säkra sidan rekommenderade alla att vi skulle åka upp till akuten och röntga det, och det gjorde vi. Vi kom upp på akuten ca 15.00 och var hemma 19.00. Varför ska det ta 4 timmar att få en läkare att klämma på foten i 1 sekund och sen få åka upp och röntga? Som tur var visade iaf bilderna inget brutet, så vi åkte iväg hemåt och senare upp till Mariestrand där vi fick äta en supergod middag.

Efter middagen skyndade vi oss hem till oss där det redan befann sig fyra stycken som lirade tv-spel osv. Det blev iaf en superkväll. Jag och Lisa provade Corona som faktiskt var rätt kul :) Sedan promenerade vi ner på stan för att dela på en Pizza.

Och nu sitter jag här. Klockan är 08.53, har redan varit vaken i en timma. Jag skulle ju ta sovmorgon eftersom jag vaknade så tidigt igår? Fan. Aja, jag får ta snabba powernap i alla halvtidspauser idag.

Nu ska jag ta tag i den här lägenheten, det är flaskor överallt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: