2009-10-26
 07:54:32

Vi avslutade med en fotbollssöndag.

Gårdagen blev fantastiskt bra. AIK - Hammarby, Liverpool - Man U, WestHam - Arsenal och Barcelona - Real Zaragoza. Man kan säga att vi avslutade veckan med en fotbollssöndag. Vi gjorde även en fantastiskt middag. Så vi sammanfattar gårdagen: En fantastiskt fotbollssöndag!

Imorse 05.00 lämnade jag av min käraste på flygplatsen. Tungt, tungt och tungt. Som tur är har har massor att göra denna vecka. Lägenheten ska vara i toppform när han kommer hem. Ska även hinna med en del umgänge också. Det pissiga är att det är SVINDYRT att smsa osv från Kurdistan, så vi kommer nog inte höras så mycket heller. Jag får försöka klara mig ändå helt enkelt.

Nu börjar en ny arbetsvecka och jag är fortfarande jätteförkyld med oerhört ljuskänsliga ögon..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: