2009-10-09
 18:49:37

Shopping, pizza och idol står på schemat

Fredag. Jätteskönt! Har sett fram emot den här dagen enda sen i tisdag när jag fick ett mail: 

"Hej älskling. Ska vi köpa pizza från robertos på freitag och se idol?"

Det är inte ofta vi köper hämtpizza, så jag blev faktiskt riktigt taggad. För mig blir det en:
Maldini - tomat, mozzarella, parmaskinka, ruccola, olivolja

Jag brukar vara traditionell och ta en Calzone, så jag kände att lite omväxling skulle vara kul.

Efter jobbet idag tog vi en sväng på stan. Det inhandlades lite smågrejer till köket, i färgen turkost. Två tröjor till Johan och två trosor till mig. Imorgon blir det säkert att inhandla lite mer, men då blir det tillsammans med Patricia. Shopping och lunch står då på schemat. Det ser jag fram emot.

Nu ska jag sätta mig framför tv'n en liten stund sen börja bege mig mot Robertos och hämta våra Pizzor..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: