2009-10-26
 20:50:23

Oros orosson

Jag håller på att bli galen. Dom åkte 08.00 imorse. Flygresan skulle ta 4h. Sen skulle dom åka buss. Hur lång tid den resan skulle ta vet jag inte. Har hört nåt om 4h. Men då borde dom varit framme på hotellet för länge sen. Men jag har inte hört nåt, Lisa har inte hört nåt och Emmelie har inte hört nåt. Är det någon annan som hört nåt? Bara att dom är framme och oskadda? Nånstans i mitt bakhuvud kan jag minnas något om att dom skulle vara framme sent på kvällen. Vid 22.00. Så isf sitter dom fortfarande på bussen. Enligt halebops hemsida så funkar inte halebop i Irak/Kurdistan, vilket betyder att jag inte kommer höra något från Johan via sms. Så jag har kollat min mail ungefär en gång i kvarten hela kvällen. Inget mail. Kollar även deras blogg regelbundet. Inger nytt inlägg. Även folkbladet eftersom en reporter därifrån åkt med dit. Inget nytt där heller..

Självklart har inget hänt dom, men man oroar sig ju ändå. Det är ju trots allt Kurdistan dom åkt till. Oros.

Nu ska jag städa lådorna i köket. Inte bara för att det måste göras, men för att jag måste hålla mig sysselsatt med något hela tiden just nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: