2009-10-23
 16:28:58

Weekend love

Äntligen är helgen här, som jag har längtat. Ikväll ska jag och Johan tillbringa kvällen i Röbäck tillsammans med syrrans lilla Alfred (som inte är så liten längre, snart 1år!). Har sett fram emot den här kvällen hela veckan. Förhoppningsvis är han på samma glada humör som alltid! :) Så ikväll blir det en riktig myskväll. Pizza och Idol.










Imorgon sitter jag hela dagen och skriver högskoleprovet. Jag ser inte fram emot det för fem öre. Har tänkt många gånger att jag ska skita i det. Gjorde ett gammalt ordprov och matteprov över internet. Fick inget vidare bra resultat. Mattefrågorna är sjukt luddiga. Kan man inte bara få räkna ut som vanligt istället för konstiga alternativlösningar? Aja, jag förlorar ju inget på att göra det. Men kommer inte att berätta något resultat iaf! ;)

Lördagkvällen kommer att spenderas hos Johans föräldrar som ska bjuda på middag. Alltid trevligt!

Söndagförmiddag har vi tvättid och vi har massvis med smutstvätt. Mer än någonsin tror jag. Sen är det fotboll på dagen. Som vanligt på söndagar. På kvällen blir det nog middagslagning och kvalitetstid eftersom Johan åker till Kurdistan på måndagmorgon. Känns alltid lite sjukt att säga det. Kurdistan.. oros!

På måndag börjar även "vardagsrumsprojektet". Jag ska beställa tapeterna, börja ta bort lister, spackla för hål och försöka göra i ordning så mycket som möjligt innan mamma kommer och hjälper med tapetseringen närmare helgen. Ser verkligen fram emot det.

Trevlig helg på er allihopa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: