2009-10-16
 22:35:03

Lite update bara..

Bussresan börjar lida mot sitt slut. Den har, trots en seg start gått rätt fort, mycket på grund av att vi nu på slutet kunnat se Idol. Förutom Idol har det blivit en hel del skitsnack, skvaller och även lite roliga lekar med Mathilda. Vilken teaterapa hon är alltså, den tjejen får en att skratta! :)

Som sagt, snart framme.. Skulle gissa på att jag hamnar i samma rum som Pat iaf, sen får vi se. Jag kommer förhoppningsvis att slockna väldigt fort. Ska bli gott med hotellfrukost imorgonbitti.. och match på naturgräs. Det är ändå en speciellt känsla at spela på riktigt gräs! Jag gillar det. Oftast..

Gruvar lite för att somna utan Johan som håller om mig. Men gruvar ännu mer för att måsta somna själv i en hel vecka när dom åker iväg på träningsläger om drygt en vecka.. Jag får ta fram min gamla nalle och gossedelfin som jag alltid somnade med när jag bodde hemma och själv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: