2009-10-05
 20:47:39

En aktiv ledig kväll

Den här arbetsdagen har varit den skönaste på länge. Tack vare två värktabletter tradolan har jag kunnat sitta en hel dag utan värk i ryggen, det kändes som himmelriket. Plötsligt känns det inte så jobbigt att gå till jobbet imorgon..

Vi har ju som sagt varit ledig ikväll. Jag hunnit med mycket:

- Födelsedagsshopping till Alfred
- Renbäddat sängen
- Oljat in det nya vitrinskåpet
- Dammtorkat
- Dammsugit
- Diskat
- Lagat mat

Många skulle säkert bara legat i soffan eller nåt, men jag kan faktiskt tycka att det är skönt att göra sånna här saker när jag är ledig. Speciellt eftersom jag aldrig orkar eller har tid att göra det en kväll när jag har träning.
På onsdag är vi förhoppningsvis också ledig. Då ska det bytas däck på bilen, plus att det gamla vitrinskåpet och den gamla tv'n ska köras till Lisa. Just det, jag bokade tvättid till på onsdag också. En fullspäckad kväll även det.

Nu ska jag krypa ner i sängen snart och försöka somna tidigt även idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: