2009-10-30
 23:47:13

En mycket trevlig fredagkväll

Jag har haft en supertrevlig fredagkväll. Först middag på AllStar. God mat och gott sällskap. Dessvärre fick vi inte se så mycket av Ersbodas match. Sammanlagt kanske vi fick se 5min av spelet, sen var resten intervjuer och snack på arabiska (är det språket dom talar? eller heter det kurdiska?) Men det var mäktigt att se ändå. Man blir så stolt över dom!

Därefter åkte jag och Lisa hem till henne för att se Idol. Hyffsat tråkig Idol-kväll måste jag säga. Temat kunde varit bättre. Erik och Reza bäst iaf. Och Calle.

Nu ska jag försöka sova så jag är utvilad för morgondagen. Syrran lämnar av Alfred här vid 10.00. Då blir det en morgonpromenad i det, förhoppningsvis fina vädret. Och mitt på dagen kommer mamma hit och slutför tapetseringen. Spännande!

Den här veckan kan det inte bli för mycket av honom, speciellt inte när han är så här stilig;


Stilig som få



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: