2009-10-28
 21:49:12

Det börjar arta sig

Ikväll har det börjat. Tapetseringen. Jag kan inte påstå att jag bidragit till så mycket. Mamma har gjort det mesta. Jag har varit en hjälpande hand när det behövts, annars jag jag mest sett tv och vaktat datorn. Men det som hunnits hittils; hela vita långsidan och lite till, ser otroligt bra ut i mina ögon.

Imorgon är det back to work. Faktiskt skönt. Jag blir otroligt rastlös av att vara hemma. Blir att jobba sent eftersom jag ska på behandling fredagmorgon. Jobbar hellre sent imorgon än på fredag. Såklart. Efter jobbet imorgon fortsätter tapetseringen. Då kommer vi hinna börja på den bruna fondväggen.

I övrigt måste jag säga att det fortfarande är väldigt tråkigt att vara ensam hemma. Jag älskar att ha Johan omkring mig. Om än man inte hinner ses så mycket pga av jobb och träning så är den där sista

 tiden innan man går och lägger sig på vardagarna underbar. Krypa ner i soffan under en filt och se någon fotbollsmatch som går på tv. Det gillar jag!

Satt och såg Göteborg ta en poäng igår. Tänkte direkt att guldchansen sumpades. Men vad händer? AIK spelar lika även dom. YES! Men det som är mest fantastiskt är att Djurgården vinner med 2-0 över Helsingborg, på bortaplan. Jag hoppas verkligen att dom grejar nytt kontrakt.

Nu ska jag slå på en film på datorn och försöka somna till den så fort det går. Kram och God natt!


Han och jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: