2009-10-27
 23:27:04

Mörkrädd

Här sitter jag i sängen. Hela lägenheten är kolsvart och den känns osäker. Det känns som att någon är här inne. Ändå har jag kollat låset på dörren flera gånger redan. Jag gillar det inte. Jag hatar att sova själv. Bara fem nätter kvar.

Under dessa dagar ska jag försöka sysselsätta mig så gott det går:

Imorgon: Vila och ta det lugnt
Torsdag: Jobba, tvätta, förbereda inför tapetseringen
Fredag: Få ny behandling för ryggen, jobba och oplanerad kväll
Lördag: Tapetsera vardagsrummet, ev utgång
Söndag: Göra klart så mycket som möjligt i vardagsrummet

Någon gång under dessa dagar måste jag försöka hitta tid att flytta alla grejer från vårt förråd på vinden ut till vårt nya förråd som finns i en helt annan byggnad. SUCK! Det förrådet är tydligen inte stort heller enligt vaktmästaren. Jag har inte varit och kollat än, men vi som har jättemycket grejer uppe på vinden kommer få problem, speciellt när det verkligen inte finns någon plats alls i lägenheten. Suck!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: