2009-10-13
 20:47:28

"Säg ingenting till mig"

En ny skiva finns på spotify, den är bra!

Melissa Horn - Lät du henne komma närmre
Lät du henne komma närmre? Var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än dig
Jag går bredvid men halkar efter, jag orkar inte springa mer
Försökt att visa dig med blicken, men det är inte mig du ser
Den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut
Hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

Melissa Horn - Tyck synd om mig nu
Jag kanske stannar här och skriver, fast jag längtar bort
Och du vill att jag ska lämna, men vi säger aldrig nåt
Du försöker ställa mig mot väggen, men jag står aldrig still
För jag tror att livet just har börjat och det blir, det blir vad jag gör det till



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: