2009-10-29
 22:41:56

Dags för sängen

Kvällen har flytit på bra. Som igår så har mamma gjort det mesta jobbet. Jag har hjälpt till när det behövts. I övrigt har jag diskat och tvättat. Och sen har ju Lisa varit här. Efter att mamma åkt satt vi och såg Rosa Bandet-galan. Jag skänkte 50kr på sms, jag hoppas du också skänkte något!? Rätt som det är så händer det någon i din närhet eller kanske till och med dig själv. Så se till så att rätt förutsättningar finns då. Som tur är så går det framåt för var dag som går.

Imorgon är det fredag, superskönt. Direkt efter jobbet ska jag skynda mig ner på AllStar. Jag, Lisa, Johans föräldrar, Åsa och Per ska äta middag och förhoppningsvis få se Ersbodas match på tv, eftersänt såklart men ändå jätteroligt att få se! Hoppas allt går som det ska, både med tekniken på AllStar och för grabbarna där nere. Jag ska hålla tummarna.

Efter det cyklar jag och Lisa hem till henne för Idol-tittande.

Nu är det dags för sängen. Ligger iofs redan där, men det är dags för sömnen. Jag är riktigt trött. Och för fjärde natten i rad; tomt, ensamt och lite läskigt.

En bild för varje dag är det som gäller;


Fantastisk man!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: