2009-10-07
 19:31:31

Dagarna kommer och dagarna går

Jag är nu i en mittemellanperiod. Jag är inte deppig eller less, jag kämmer mig faktiskt riktigt glad, men jag känner mig också mittemellan något. Det är en mittemellanperiod där vi fortfarande är i säsong och tränar, men mycket mindre. Det är skönt på sitt sätt men jag fram emot att få vara "ledig" från träning ett tag, eller att kunna planera tiden som jag vill. Vill jag träna direkt efter jobbet gör jag det. Vill jag laga mat och äta i lugn och ro först så gör jag det.

Ikväll har vi äntligen fått bort tv'n och vitrinskåpet, så nu ska jag lägga mig i soffan. Det blir Bonde söker fru och Greys Anatomy ikväll. Det är INTE ofta jag ser tv förutom när det är fotbollsmatch, men nu ska jag njuta! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: