2009-11-26
 19:14:38

Tv-kväll ikväll

Det har varit en tung och otroligt seg dag. Tiden har gått sakta.

Efter jobbet åkte jag och hämtade Johan, vi åkte och handlade till middagen och har nu avnjutit en väldigt god kyckligpasta. Kvällen kommer att innebära "Vem vem mest?", "Halvåtta hos mig". "Mammas pojkar" och sist men inte minst "Paradise Hotel".

Ikväll blev det ingen träning på Tenton. Det blir istället träning här hemma. Johan är min coach. Jag har fått en del övningar av min naprapat. Bålövningar. Medan vi ser Halv åtta hos mig ska jag göra det.

En arbetsdag kvar nu och sen är helgen här. Underbart! Det kommer att bli en stillsam helg. Imorgonkväll blir det middag och Idol hos mamma. Lördag blir det träning, passa Alfred och middag/myskväll med Lisa och Erik. Söndag ska Johans föräldrar hjälpa mig att röja på vinden och bära lådor. Är otroligt tacksam att jag slipper göra det själv. Sen är det Barcelona - Real Madrid!!

Trevlig kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: