2009-11-01
 11:11:53

Slösar jag?

Den här veckan har jag lagt ut mer pengar på en vecka än vad jag brukar på en hel månad. Förutom tapeterna (som jag iosf får igen pengarna för) så har det blivit grejer hit och dit. Bestick, besticklådor, nån ljusbricka, julstjärna, massvis med mathandling hit och dit. 200 hit och 200 dit. Såhär mycket har jag aldrig småhandlat. Och nu ska jag snart ner på stan. Se om jag kan hitta några fina prydnadskuddar, ljuslyktor och kanske några fina små tavlor. Behövs lite på väggarna. Jaja, allt för att det ska vara fint. Får se till att leva fattigt resten av månaden.

Nu ska jag göra mig i ordning och sen åka och tvätta bilen. Har bara gjort det EN gång sen vi fick den för snart ett år sedan. Skamligt. Vi har ju faktiskt gratis tvättar.

Hörs ikväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: