2009-11-28
 17:38:21

Parmiddag

Det var en väldigt trevlig kväll igår. Mamma bjöd mig och Johan på Lasagne och sen såg vi Idol. Jag gillar sånna kvällar otroligt mycket!

Jag skulle egentligen vara barnvakt till Alfred idag men det skjuts upp till imorgon. Så idag har jag varit på Expo och köpt lite julpynt och gjort jul här i lägenheten. Supermysigt. Jag älskar verkligen julen och jag tror den här julen kommer att bli super!

Nu är förrätten inför kvällens parmiddag i full gång. Det blir "En grön dröm". En vitlök och persiljasoppa som gjorde i ett av programmen Halv åtta hos mig i veckan. Jag återkommer sen om det blev en flopp eller en succé.

Till förrätt blir det en klassisk tacos, haha. Vi kom överens allihop om att vi inte orkade göra nåt annat. Vad det bjuds på för efterätt vet jag inte ännu. Modo spelar ikväll och har med Foppa och Näslund. Jag kan gissa att vi kommer att se det. Och sen spela lite spel och så. Myskväll!

Imorgon som sagt blir det nog att passa Alfred ett tag och sen kommer Johans föräldrar och hjälper mig att städa ur förrådet. Ser inte direkt fram emot det, men det blir skönt när det är gjort!

Trevlig helg allihopa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: