2009-11-11
 19:13:56

Jag saknar det redan

25 dagar har det gått sedan vår sista match och jag saknar det redan. På nåt sätt är jag inte samma människa när jag inte tränar fotboll. Det tar väl förmodligen ett tag att vänja sig men utan fotbollen känner jag mig som en bitch. Irriterar mig på småsaker. Inte hela tiden såklart, men lite för ofta. Jag har liksom inget lugn inom mig. Visst att jag promenerar nästan varje dag, men jag behöver mer än så. Behöver få svettas och avreagera mig på något. Därför längtar jag tills vi kör igång igen..

En dröm i framtiden vore att hitta ett lag man kan träna och spela i när man känner för det. Då kan man åka iväg på semester när man vill, ta ledigt en vardag om man behöver osv. Men jag antar att man får hitta sig något annat istället, kanske gruppträningar på IKSU. Har inte provat det mer än nån gång, kanske är roligt?

En sjukt rolig sak är att Patricia ska börja jobba på Alltele. Men det är egentligen inte det roligaste, utan det roligaste är att nu när hon har fått ett jobb kan hon ÄNTLIGEN flytta in till stan. Och vi kommer att kunna umgås hur mycket som helst. One-tree-hill-kvällar, middagslagning, fika, skvallerkvällar.. som jag har längtat!

Men först måste vi hitta en lägenhet åt henne. Någon som vet en ledig 1a på centralt, helst på haga?


Pat
PUBLICERAT: 2009-11-12, 01:33:19

Du är bara för söt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: