2009-11-30
 17:07:08

Blandat humör, blandat blogginlägg

Idag är det måndag och jag är på ett ganska blandat humör. Aldrig kul att jobba. Men alltid roligt att träna fotboll och det ska jag göra ikväll! Eftersom det är ett blandat humör så blir det ett blandat inlägg.
Inlägget kommer att innehålla; musik, one tree hill, mig själv, någon/några bilder och lite babbel.

The Shore, en riktigt skön grupp faktiskt.

"Take what's mine" . "Waiting for the sun"

 Snart är vi samlade igen. Som jag längtat!


Så sant:
"You know, I've got this theory; there are two kinds of people in the world. There are lyricpeople and musicpeople. You know, the lyric people tend to be analytical, all about the meaning of the song. They're the ones you see with the CD insert out like five minutes after buying it, pouring over the lyrics, interpreting the hell out of everything. Then there's the music people.. Who could care less for the lyrics as long as it's just got, like a good beat and you could dance to it. I don't know, sometimes it might be easier to be a musicgirl and not a lyricgirl. But since i'm not, let me just say this; Sometimes things find you when you need them to find you. I believe that. And for me it's usually songlyrics."
(Peyton, OTH)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Träning ikväll som sagt. Satan så roligt det ska bli. Jag hoppas jag inte blir besviken. Känner någon form av nervositet faktiskt. Det var ju trots allt 1½ månad sedan jag rörde i en fotboll. Sen dess har det mest blivit styrka och rehab för min rygg. Lite löpning har det också blivit, men kanske inte tillräckligt. Tur det är många, många veckors försäsong. Man hinner träna upp konditionen! :)

På torsdag är farmors begravning, känns inge roligt alls..

Som sagt, ett blandat inlägg. Nu ska jag leta reda på mina fotbollsskor och börja byta om. TAGG!

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: