2009-11-09
 21:59:34

Vad händer nästa säsong?

Vi fick igår ett sms med meddelandet att coach inte kommer att vara våran coach nästa år. Det lämnar en del frågor. Kommer Jonas att fortsätta som den utmärkta andretränaren? Kommer snäll-Göran fortsätta vara den mest perfekta materialaren och lag-pappan?

Om än man tänkt tanken att coach ev slutar så trodde jag ändå inte det. Jag trodde ledarstaben ville ta upp oss i allsvenskan igen. Det var med både förståelse och besvikelse jag läste smset igår. Känslan just nu är; Vem ska kunna ersätta coach och fortfarande behålla den stämningen vi har i laget?

Vem som än tar över laget så ska vi fortsätta dra åt samma håll, ha lika roligt på planen och njuta av tiden tillsammans. Vi ska vinna serien!









När man tittar på dom här bilderna (som jag för övrigt också tagit från Sara, mästerfotografen) längtar man otroligt mycket tills vi börjar träna tillsammans igen. Långa bortamatcher, många söndagsmatcher, få sovmornar. Det är sånt jag önskar bort, men sånt man kan bortse från när man får vara med dessa tjejer.


anna
PUBLICERAT: 2009-11-10, 23:22:46 | URL: http://shortanna.blogg.se/

så jävla underbart skrivet. bilderna får en verkligen att tåras över om laget skulle försvinna.

vi är bäst!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: