2009-11-23
 21:03:46

Monsterpass

Första dagen på veckan är snart avklarad. Det var tungt att kliva upp ur sängen imorse när jag visste att Johan skulle få ligga kvar fler timmar till. Läkaren sjukskrev honom på heltid till 11 dec och sen halvtid till 11 jan. Fusk! Så länge kommer han såklart inte vara hemma, men en vecka åtminstone. Detta innebär många tunga mornar för mig och många sköna dagar för honom.. om han slipper smärtan såklart.

Ikväll har jag varit på Tenton. Jag, Lisa och Forsa har kört ett styrkepass för benen. Riktigt tungt och frågan är om jag kan gå imorgon? Hur som helst riktigt skönt att få en sån här genomkörare. Detta excentriska pass ska vi köra var femte dag, sammanlagt 10 pass eller nåt sånt, sen är det ett nytt träningspass som gäller. Mer explosivitet. I need!

Jag sitter och gruvar över det där jävla förrådet uppe på vinden som måste tömmas. Jag har suttit hela dagen och mentalt förberett mig på att börja bära över lådor till det nya pyttelilla förrådet och tänkte verkligen göra det ikväll. Men efter det här monsterpasset har jag ingen energi över till något sånt. Det får bli ett senare veckoprojekt.

Nu ska jag lägga mig och se TV. Hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: