2009-11-13
 16:24:44

Det ska bli så otroligt skönt med helg

Nu efter jobbet ska jag och Johan gå förbi donken, trycka i oss nån cheeseburgare och sen gå till SF och se filmen 2012. Därefter hem och se Idol. Blir nog en riktigt bra kväll.

Imorgon har jag planerat in en riktig mysfrukost. Det blir nybakta scones, kokta ägg, fil och müsli, juice och någon god frukt. Sånt ska man unna sig när man har en hel lördag ledig. Sovmorgon på lördagar är nog det jag uppskattar mest nu när vi inte tränar fotboll. Jäklar vad skönt det är alltså. Det blr en HEL dag utan någonting alls. Inget jobb, ingen fotboll. Det kan man behöva! I övrigt är det inte så mycket planerat för helgen. Jag tar den som den kommer helt enkelt.

Jag såg förresten My sisters keeper igår och grät som en bebis. En otroligt vacker film. Det var också väldigt bra musik i filmen:

Edwina Hayes - Feels Like Home
Pete Yorn - Don’t Wanna Cry
Greg Laswell - Girls Just Want To Have Fun
James Blunt - Carry You Home
Jeff Buckley - We All Fall In Love Sometimes
Priscilla Ahn - Find My Way Back Home
Jonah Johnson - With You

Trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: