2009-11-14
 16:50:05

Denna oplanerade lördag

Jag kan inte minnas sist jag hade en sån här lördag. Helt oplanerad. Imorse åt vi scones till frukost och åkte sedan ner på Johans jobb och spelade lite pingis. Därefter ner på stan för att köpa flyttkartonger. (för att kunna ha ordning i vårt nya, lilla förråd) Jag gick även in på musikantet och köpte ett kapo, en ackordbok och en bok med låtar från 2008. Så nu ska jag börja spela ordentligt igen. Mitt mål är att spela en liten stund per dag iaf. Det är ju för jäkla roligt. Och senare åkte vi upp på OBS för handling och sen D&D för shopping.

Nu har vi diskat, dammsugit, strukit gardiner, dammtorkat lite och slängt i tre tvättmaskiner som snart måste gå och tömmas. Ikväll blir det middagslagning och sen får vi se. Kanske en Falk-film, bowling eller Körslaget. Vi får se helt enkelt. Det har blivit en sån dag. "Vad gör vi nu?" "Hmm, vi kan åka dit.." "Okej!"

Trevlig lördagkväll!
Önskar även pappa en underbar semester i Egypten. Han är verkligen värd ledighet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: