2009-11-10
 20:59:24

All my life

K-Ci & JoJo - All my life har fastnat i mitt huvud totalt. Den spelas om och om igen i mina lurar. Rabih sjöng den ju i fredags. Om än han sjöng bedrövligt dåligt så är det ju faktiskt en riktigt skön låt.

När jag sökte på den låten på Spotify hittade jag även denna med samma namn; Krezip - All my life. Hon hade även några andra sköna låter. Try it!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Efter jobbet idag blev det gardinköp. Inte det roligaste, men det behövdes till vardagsrummet.

Igår tog jag och Mathilda en långpromenad i Gammliaskogen. Imorgon ska jag och Patricia på Tenton. Och på torsdag blir det långpromenad igen. Därför ger jag mig själv vila ikväll. Lite tråkigt att bara promenera, men det är det enda jag får göra i nuläget. Min rygg är "under behandling". Det har blivit bättre. Att sitta på jobbet är beydligt lättare nu. Dock är det småsaker annars som är jättejobbigt; stå till mer än 5min, böja sig efter saker. Imorgon börjar jag ska antiinflammatoriskt också. Förhoppningsvis hjälper det.

Snart kommer några bilder på vårt "nya" vardagsrum. Inte riktigt klart med gardiner, hyllor, tavlor osv, men ni får se tapeterna och möblemanget iaf.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: