2009-05-04
 19:22:32

Negativ stämning från min sida

Vårdcentralen imorse.. gick väl både bra och dåligt. Inget streptokocker, jag får stå ut helt enkelt. Dock sprängda trumhinnor, men..jag får stå ut helt enkelt. När jag säger till "läkaren" att min monsterjävlahosta blir värre av hostmedicinen säger hon att det går över.. det finns inget att göra. Jag har stått ut med denna hosta i månader nu och jag är less! Undersökningen tog typ 30sek också, hon var inte jättebrydd. "Blir det värre, kom tillbaka" - Ja, men inte till dig.

Förlåt för den inte så positiva stämningen men jag har inte tid med det här. Ska ju träna och spela fotboll. Tog mig ju kraften att åka till jobbet idag trots motstånd från Johan. Jag skulle ha lyssnat på honom. Det gjorde mig inte gott. Har en febertopp nu, igen.. trots att jag egentligen bara suttit stilla. Men jag behöver sova. Sova igen alla timmar jag inte får på nätterna.

Nu måste jag gå och laga någon middag så vi får mat i magen när mannen kommer hem från träning... sen ska jag lägga mig på soffan och se Spårlöst.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: