2009-05-21
 21:05:39

Bilder, match och One tree hill

Tittade precis på lite bilder från Rhodos och USA. Jag vill verkligen åka iväg i sommar. 1 vecka till ett jättevarmt och jätteskönt ställe. Få ligga och steka från 09.00 till 17.00 (inte för att jag någonsin orkar det, men ändå) och flyta på en badmadrass i havet. Känna att man bränt sig lite, för att dagen efter se att det övergått till brunhet. Jag vill utomlands helt enkelt. Men jag får nog vänta på Thailand i januari.. inte så långt bort ändå :)

Har varit i Piteå hela dagen. Spelat svenska cupen. Förlust 3-0. Inte mycket att säga något om. Jag tycker vi ska vara nöjda i och med laget vi spelade med. 5st 92or som iofs gjorde jävligt bra ifrån sig. Imponerande! Men det är ju helgens match som gäller.. då jävlar.

Såg sista avsnittet av One tree hill på resan upp. Helvette så bra. Jag älskar verkligen den serien. Jävligt bra slut på säsongen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: