2009-05-08
 19:49:14

Ännu en helg

Nu är jag hos mamma. Vi har ätit mat från Thaiköket. Nu blir det att se hockeyn snart! :)

Imorgon är det träning igen. Efter det beger jag och Johan oss ner på stan för att träffa mamma och syrran. Och efter det åker vi och ser Mariehem-Boden, och sen vidare för middag hos hans föräldrar.

På söndag har vi varit tillsammans i ett år. Känns så mkt längre eftersom vi umgåts mkt längre än så.. men officiellt är vårt datum 10 Maj 2008. Eftersom vi båda har bortamatch (som jag ej vet om jag åker på) så tänkte vi fira imorgon istället. Grej efter grej dök upp så det blir inget firande. Inget firande som jag hade hoppats på iaf. Men men..

Tränade igår igen efter monsterförkylningen. Vet inte hur smart det var. Just under träningen ville jag dö pga hostan, men idag känns det faktiskt rätt okej. Kanske till och med gjorde susen att få blåsa ur kroppen lite. :)

IDAG HAR VI FÅTT VÅR BÄRBARA DATOR. TACKAR! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: