2009-05-25
 20:02:45

Sammanfattning

Det har varit en rätt så fullproppad helg, men ändå inte. I fredags var jag och Johan barnvakt åt sötaste Alfred. Vi tog en promenad med barnvagnen i solen och handlade. Sen begav vi oss hem och lagade en monstermiddag. Hur gått som helst. Fyllda kycklingfiléer och ris.

Lördagen blev fullproppad, fastän den inte behövde ha blivit det. Morgonträning först. Jag tränade i Crocks på grund av mina skavsår. Sen fick jag för första gången tillhöra "mellanlaget" i trezoon. Märks att jag inte är en junis längre :) Resten av dagen bestod av städning, möblering och tvättning. Hann med 7 tvättar! :O Det sjuka är att jag verkligen kan uppskatta att städa o dona o vara för mig själv ibland. Haha. Sen på kvällen kom Johan hem o myste med mig.

Söndag innebar bortamatch i Sundsvall. En händelserik dag. Vi tog ledningen, välförtjänt. Spelar stundtals riktigt bra i första halvlek. Dom lyckas ändå få in 1-1. I andra halvlek från Mathilda hoppa in. Efter 3min krockar hon med målvakten, blir liggandes och hämtas av ambulans. Jag spelade inget så jag följde med henne till akuten där hon blev undersökt. Nu är hon i alla fall i Umeå och vi hoppas alla att hon kryar på sig.

Helgen är nu över och första arbetsdagen på veckan är avklarad. Kändes faktiskt riktigt tungt att gå till jobbet imorse. Men man måste ju.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: