2009-05-03
 09:33:11

Sjuk

Än en gång är jag sjuk. Typ hundrade gången under detta 2009 som jag är det. Halsontet kvarstår från i onsdags, hostan har ökat och i morse vaknade jag med den ondaste värken i mitt öra. Har tagit alvedon men den hjälper inte. Måste nog till vårdcentralen imorgon och kolla upp streptokocker och öroninflammation. Borde nog sluta träna när jag känner mig sjuk.

Så istället för att åka till Stockholm på match idag så får jag vara hemma. Hoppas det bjuds på några bra filmer på tv. Missade Robinson igår eftersom det var Real mot Barca, så jag får se till att se reprisen på det kanske.

Det är synd om Johan. Han får inte heller någon sömn när jag ligger vaken och hostar och kraxar hela nätterna, trots att han tagit plats på soffan.

Har iaf One tree hill s06e21 att se idag, det ser jag fram emot.

Hejsvejs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: