2009-05-10
 13:51:14

1 år

Ett år har vi varit tillsammans idag, jag och Johan. Johan sitter förmodligen i ett omklädningsrum nu och taggar inför match. Jag sitter här. Det har hänt mycket vårt första år tillsammans. Vi har spenderat en vecka tillsammans på Rhodos. Två och en halv vecka tillsammans i USA. Vi har flyttat ihop. Undra vad som kommer att hända under vårt andra år. En sak som är säker är att vi ska till Thailand i januari. Yammi. Sen ska vi fortsätta vår lägenhet-makeover. Hallen är färdig och klar, skitsnygg. Nästa grej blir tapetsering i vardagsrummet. Vår lägenhet ska bli fräsch! :)

Jaja.. idag har jag tvättat bilen, handlat, sett One tree hill s06e22. Kl 16.00 ska jag och Signe fara och se UFC. Efter det måste jag laga mat och sen ska jag se nyaste Greys Anatomy. Och måla handtagen i köket.

Vi har bortamatch idag. Känns inge vidare att vara hemma, men vad gör man. Hoppas vi vinner iaf. Jag ska hålla alla tummar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: