2009-03-13
 19:42:13

Magnetröntgen

Träffen hos läkaren gick bra, eller dåligt. Jag vet inte. Han visste liksom inte vad han skulle säga mer än att nåt verkar vara på tok. Har fått en remiss till magnetröntgen nu iaf. Och under tiden ska jag äta antiinflammatoriska tabletter bara för att se om det blir något bättre, trots att jag provat det en gång redan.

I och med denna remiss tränade jag hela fotbollspasset igår. Känder skitbra från början och jag fick upp ett hopp om att det kanske blivit bättre ändå, tills ungefär minut 30 av träningen när det började smyga sig fram. När 1½ timmes träning var jag tillbaka igen. Och idag får jag sota för det. Jag är tillbaka på ruta ett. Men det är bara att bita i.

Säger det igen: Är sjukt taggad på imorgon!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: