2009-03-30
 20:08:27

På en ynka minut

Det kan hända att hela ditt liv förändras på en ynka minut. Någon berättar något som får hela ditt liv att vändas upp och ner. Den ultimata bilden du hade av ditt liv om 10 år förändras plötsligt. Den bilden kan du nu riva i tusen bitar och kasta. Någon berättar det du hoppades att Aldrig behöva få höra. På en minut förändras livet till en mardröm. Det kommer aldrig att blir normalt igen.

Någon vände upp och ner på ditt liv, men det betyder inte att att du kan vända tillbaka det. Förändra det på det sätt som är möjligt. Den ultimata och perfekta bilden är borta, men du kan skapa en ny, med de förutsättningar som finns idag. Du kan göra det och jag kan göra det. Jag har inte lyckats än, men jag hoppas att jag gör det en dag. Det är fortfarande inte normalt och jag bryter ihop alldeles för ofta. Men jag är fast besluten om att kunna skapa en ny bild och kunna acceptera att den perfekta bilden inte kan bli mer än bra.


Anna Forss
PUBLICERAT: 2009-03-30, 21:10:31 | URL: http://annaforss.devote.se

allting blir det man gör det till. när man vaknar upp varje morgon har man ett val. antingen kan man ta dagen med en klackspark och njuta av livet, eller så dyker man ner och gräver bland sina problem. everybodys choice!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: