2009-03-03
 20:38:03

Tråkiga tisdag

Tisdagar är faktiskt den drygaste och tråkigaste dagen på hela veckan. Det tog miljoner timmar innan klockan slog 16.30 och jag fick åka hemåt. Nu blev det inte hemåt, utan till Tenton där jag och Pat gymmade lite. Nu sitter jag hos mamma och ser bygglov. Har precis slingat utväxten lite.

Imorgon är det onsdag och premiär för utomhusträning. Jag kan ju fortfarande inte träna, men ska klä på mig ordentligt och åka dit iaf. Måste dock hinna cykla innan..

Jag tycker att det är dags för livet att vända snart igen. Det är lite tråkig, tröttsamt och allmänt dystert för tillfället. Saknar fotbollen, stämningen och den riktiga "vardagen".

Skepp o hoj. Puss


Nina
PUBLICERAT: 2009-03-04, 18:24:51 | URL: http://ninalundmark.blogg.se/

snyggt! Jomen tack de är bra:)



jag lirar ingen fossi nu, men ska snart ta tag i det igen, gymmar bara nu, haha, sjdå?=)



Jag är ju fortfarande taggad på en läns-reunion;)


Nina
PUBLICERAT: 2009-03-04, 18:26:23 | URL: http://ninalundmark.blogg.se/

snyggt! Jomen tack de är bra:)



jag lirar ingen fossi nu, men ska snart ta tag i det igen, gymmar bara nu, haha, sjdå?=)



Jag är ju fortfarande taggad på en läns-reunion;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: