2009-03-01
 18:10:09

Män som hatar kvinnor

Jobbet på Rex gick bra förutom ömmande fötter och en hungrig mage. FIck mitt P-leg också, HURRA! :) Sjukt snällt att redan ge mig det. Till helgen börjar träningsmatcherna. Ska ändå försöka jobba någon gång fram över ändå, så att jag verkligen är värd p-leget. :) Det var faktiskt lite småroligt att jobba. Träffa nya människor, nya arbetskamrater osv :)

Det var en mycket trevlig kväll hos pappa igår. God mat och gott sällskap. Alfred var på hyffsat humör också, vilket är positivt. Efter såg vi som sagt "Män som hatar kvinnor". Jag måste säga att jag är lite besviken. Boken var väldigt mycket bättre. Var så många detaljer som var borttagna. Men. Den som inte läst boken borde ändå se filmen. Ni kommer inte att bli besvikna.

Idag fyller Signe 20år. Grattis! Ska snart åka dit och fika :)

Sjukgymnastebesöket gick förresten plusminusnoll. Dom kunde inte säga något utan skickar mig vidare till någon läkare, vilket är bra. Så att någon verkligen kan säga "Det är här det!". Nu går jag bara omkring och har ont utan att veta varför.

Ny vecka imorgon. Nya möjligheter.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: